W tym miejscu zamieszczam wpadające mi sukcesywnie w ręce książki, publikacje oraz inne materiały, które mnie zaciekawiły i związane są z zagadnieniami z zakresu obsługa klienta, budowanie relacji międzyludzkich, motywacja, zaufanie, lecz również kierunków, w które zmierza świat - nie tylko biznesu i komunikacji.
Czasem być może będą to publikacje wydające się być na pierwszy rzut oka w wątpliwym związku z główną myślą przewodnią, o której mowa na stronie głównej, ale jednak takie, które budują mnie i moją świadomość funkcjonowania tu i teraz. Może czasem tylko lekko zahaczające o tematykę, którą Was tutaj przyciągnąłem, ale jednak nawiązujące, prowokujące i składające się na całościowy, spójny obrazek - przynajmniej w moim odczuciu. Zapewniam, że nie będą się tu znajdować rzeczy przypadkowe. Jednocześnie uprzedzam, że kolejne pozycje będą się pojawiać powiększając poniższe zestawienie.
Zapraszam do lektury.


Jeżeli masz inne zdanie na temat zamieszczonych publikacji bądź chcesz mi jakąś polecić, to proszę koniecznie napisz do mnie.

Czytaj więcej...

Jan Fazlagić, Szkoła przyjazna kreatywności, kreatywność, motywacja, grywalizacja, zaangażowanie, błędy

Szkoła przyjazna kreatywności

Czynniki sukcesu

Jan Fazlagić

Difin

Szkoła, system edukacji, nastawienie nauczycieli czy wykładowców, narzędzia edukacji, a także inne pokrewne zagadnienia w ramach pojemnego hasła „edukacja w dzisiejszych czasach” stanowią szalenie ważną i wprost proporcjonalnie skomplikowaną materię.

Czytaj więcej...

Artur Urbański, Lucyna Dziewa, Tworzenie doświadczeń klienta, CX, CEM, zaufanie, doświadczenia

Tworzenie doświadczeń klientów

 

Artur Urbański, Lucyna Dziewa

Helion S.A.

Pozycja centralnie w temacie CX. Co bym nie próbował tutaj napisać i przedstawić jako zalety tej książki, to musiałoby to sprowadzić się do przepisania większości jej zawartości :)

Czytaj więcej...

Maria Konnikova, Myśl jak oszust, skupienie, opowieści, manipulacja, mikroekspresje

Myśl jak oszust

żeby nie dać się oszukać

Maria Konnikova

Wydawnictwo Agora

Są książki, które trzymając w ręce, bez jakiejkolwiek wcześniejszej wiedzy o nich, ogarniętego testymonialu bądź recenzji uzyskanej w podczas rozmowy ze znajomym, nie przyciągną szczególnie do siebie, gdyż na przykład tytuł może być sformułowany w sposób… zbyt chwytliwy. Tak właśnie miałem z opisywaną tu pozycją. Pierwsze skojarzenie > kolejny poradnik, świetny podpowiadacz, jak sobie z czymś poradzić między śniadaniem a...

Czytaj więcej...

Gary Keller, Jedna rzecz, skupienie, zaangażowanie, relacje, motywacja

Jedna rzecz

Zaskakujący mechanizm niezwykłych osiągnięć

Gary Keller, Jay Papasan

Wydawnictwo Galaktyka

Książka, a la książeczka. Może nawet być nazwana podręcznym poradnikiem. Choć nie kieszonkowym. To jedna z tych pozycji dość często przeze mnie przywoływanych na różnych szkoleniach, warsztatach, jak i prywatnie w rozmowach. Główna myśl przewijająca się przez wszystkie strony została oddana w tytule, czyli dotyczy wartości skupienia swojej uwagi na robieniu jednej, konkretnej rzeczy zarówno...

Andrzej Jeznach, Szef, który ma czas, organizacja turkusowa, relacje ludzkie, lojalność, motywacja

Czytaj więcej...

Szef, który ma czas

Ewolucja zarządzania - dziennik budowy turkusowej firmy

Andrzej Jeznach

Wydawnictwo HELION

Niewiele jest tak ciekawych książek traktujących o zarządzaniu w klimacie turkusu. Mam świadomość, że zdania praktyków na temat możliwości wdrożenia tego koloru z palety dostępnych jest…. wyzwaniem (poszukując jakiegoś sprytnego eufemizmu). Jednak, ja nie o tym w tym miejscu. Poza bardzo ciekawym, lotnym, wciągającym, podanym w przystępny sposób opisem działania...

Jens Anderson, Historia LEGO, budowanie relacji wewnątrz firmy

Czytaj więcej...

Historia LEGO

Opowieść o rodzinie, która stworzyła najsłynniejszą zabawkę na Świecie

Jens Andersen

Wydawnictwo W.A.B.

Poznanie genezy nazwy LEGO samo w sobie jest ciekawe - Leg godt w wolnym tłumaczeniu z duńskiego oznacza „bawcie się dobrze”. Inna sprawa, że dopiero po wielu latach, gdy produkty zyskały sławę poza lokalnym rynkiem, ktoś sprawdził, że po łacinie LEGO oznacza „składam”. Jak tu nie wierzyć w przypadki. To musiało się udać!! A raczej musiało tak się UŁOŻYĆ ;))  Skupić się jednak chciałbym na czymś innym. Składowych (do diaska… ile tych nawiązań….) sukcesu marki było wiele. Jednym z nich, który przewija się na stronach...

Książka, R. Cialdini, Wywieranie wpływu na ludzi, obsługa klienta, budowanie relacji

Czytaj więcej...

Wywieranie wpływu na ludzi

Teoria i praktyka


Robert Cialdini

Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

Bestseller, który ponownie okazuje się być bestsellerem. Konstatacja owa stąd, że na półkach księgarni spotkać można kolejne wydanie „Wywierania wpływu na ludzi” z nadrukiem „bestseller”. Nie wiem, do końca czy chodzi o to właśnie wydanie, czy w ogóle ten tytuł Roberta Cialdiniego. Mam bowiem osobiście niejednoznaczne odczucie po przeczytaniu aktualnie dostępnego wydania. Może wynika to z faktu, że moje...

Copyright © 2024-2025 All rights reserved

Kontakt