O tej książce będzie krótko – bardzo krótko i konkretnie. Wcale nie dlatego, że nie warto pisać o niej długiego elaboratu. Ta pozycja jest po prostu szalenie konkretna i praktyczna.
Nie ma w niej długich opisów, teoretyzowania, filozofowania i opowieści. Oczywiście mogłyby zostać zamieszczone, bo znalazłoby się na to miejsce i przestrzeń. Czasem wręcz można powiedzieć, że szkoda, bo prowokuje do tego, aby podane rozwiązania zobrazować w wersji słownej konkretnymi, przepracowanymi przykładami.
Rozumiem jednak, jaki pomysł na tę książkę przyświecał autorce. To miała być – zgodnie z tytułem – instrukcja obsługi, czyli konkretny poradnik przeprowadzający przez poszczególne elementy ścieżki klienta. Dokładnie tak jest!
Pozycja jest na wskroś praktyczna, zwięzła i konkretna. Można by się wręcz pokusić o stwierdzenie, że to elementarz pracy nad ścieżką klienta. W rozumieniu jednak nie takim, że dotyczy podstaw zagadnienia (choć w sumie trochę też), lecz przede wszystkim przedstawione kolejne działania, które należy wykonać, są opisane w tak szalenie przystępny i klarowny sposób. Każdy dostaje zatem do ręki pozycję, z którą może zacząć pracę od razu.
Copyright © 2024-2025 All rights reserved