"Oczywiste truizmy w oparciu o autentyczne fakty dotyczące budowania relacji z klientem" - to temat spotkania, w którym miałem okazję wziąć udział na zaproszenie Śląskiego Towarzystwa Marketingowego.
Ze swojej strony starałem się wrzucić do przemyśleń (a następnie zmierzyć się z nimi) między innymi zagadnienia:
- co wpływa na postrzeganą przez klienta różnicę w jakości obsługi klienta,
- dlaczego warto i należy (w dużej liczbie przypadków) manipulować klientem > ta zagwostka miała być wetknięciem kija w mrowisko,
- czy dopieszczanie procesów z zakresu CRM i CEM można kiedykolwiek uznać za skończone.
Dodatkowo Borys Wróbel, z którym miałem okazję dzielić spotkanie starał się odpowiedzieć na pytania:
- jak realizując promocje konsumenckie komunikować się z dostawcami usług specjalistycznych, żeby nie zwariować,
- o co zadbać w komunikacji z konsumentami, żeby w trakcie promocji nie ćwiczyć elementów zarządzania kryzysowego.
Pojawiło się kilka pytań ze strony słuchaczy, a jednocześnie... nie zabrakło lekkich przepychanek i dyskusji między Borysem i mną.
Przy okazji, na ręce Prezesa Stowarzyszenia dr. Artura Sawickiego, chciałbym złożyć podziękowania za zaproszenie.